کیف قاپ‌های موتورسوار رضوانشهری دستگیر شدند
نوشته شده توسط : فرهادی
فرمانده نیروی انتظامی رضوانشهر:
کیف قاپ‌های موتورسوار رضوانشهری دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری دو نفر موتورسیلکت‌سوار کیف‌قاپ در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کیف قاپ‌های موتورسوار رضوانشهری دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، عباس اسماعیلی عصر امروز در نشست نیروی انتظامی این شهرستان در تشریح دستگیری کیف قاپ‌های رضوانشهری، اظهار کرد: این دستگیری به دنبال گزارش‌های تلفنی یک خانم مبنی بر اینکه کیف دستی‌اش به سرقت رفته است، صورت گرفت.

وی ادامه داد: کیف دستی این خانم حاوی یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک عدد کارت عابر بانک و مبلغ 50 هزار ریال وجه نقد بود که توسط 2 نفر موتورسیکلت سوار به سرقت رفت و این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رضوانشهر با بیان اینکه گروه‌های عملیاتی طبق اظهارات شاکی بلافاصله با گشت‌زنی و کنترل وسائل نقلیه، موفق به شناسایی یکی از متهمان به نام مهدی 20 ساله که سوار بر موتورسیکلت بود، شده است، گفت: این متهم در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم در جریان بازجویی در قبال دلایل و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف ندید و ضمن قبول بزه انتسابی، همدست خود به نام علی 24 ساله را معرفی کرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه متهم دوم نیز دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کرد، یادآور شد: هر دو متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره مناسب روانه زندان شدند.





:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: